خدمات سامسونگ

شرکت سامسونگ خود را متعهد به ارائه خدمات مطلوب با سرعت و کیفیت بالا دانسته و به همین دلیل این شرکت دارای مجهزترین مرکز خدمات مشتریان تلفن همراه در ایران می باشد.
کادر مجرب این مرکز در شرکت سامسونگ آموزش دیده و دارای گواهینامه های معتبر بین المللی می باشند. ضمناً این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات برای تعمیرات، تست، کالیبراسیون و کنترل کیفیت تلفن همراه بهره می گیرد.
شرکت دارای بیش از 150 نمایندگی خدمات مشتریان در اقصی نقاط کشور بوده و این فهرست همچنان رو به افزایش می باشد.
کلیه نمایندگیهای شرکت در مرکز آموزش خدمات مشتریان بطور منظم آموزشهای لازم را دیده و در صورت کسب امتیاز لازم گواهینامه پایان دوره کسب می نمایند.
انبار قطعات مرکز خدمات مشتریان مجموعه کاملی از کلیه قطعات گوشیهای وارداتی شرکت را برای مرکز و همچنین شبکه نمایندگی تأمین نموده و برنامه ریزی آن به نحوی است که قبل از ورود هر مدل گوشی جدید به بازار قطعات آن تأمین می گردد.
مرکز پاسخگویی تلفنی خدمات همراه سرویس خاورمیانه با شماره تلفن 84030 آماده راهنمایی مشتریان گرامی در زمینه های گوناگون تلفنهای همراه سامسونگ می باشد.



شبکه خدمات پس از فروش گوشی ها و تبلت های سامسونگ

سرویس و خدمات شرکت همراه سرویس خاورمیانه (مخصوص گوشی ها و تبلت های سامسونگ) در اکثر شهرهای بزرگ قابل دسترسی می باشد.

نمایش فهرست کامل